اتاق فکر
اولین گام اجرا، دستیابی به ایده یا ایدههای نو و خلاق به عنوان سوخت و محرک پروسه تبلیغات است.
مجهزترین ماشین نیز بدون سوخت به حرکت در نمیآید.
بهترین استراتژی نیز بدون ایده های خلاقه به سر منزل مقصود نخواهد رسید.
درنتیجه برای راهبرد و پیروی از استراتژی نیازمند یک اتاق فکر خلاق و با تجربه هستیم تا با شناخت کامل از رفتار جامعه، مخاطب هدف، زمان اکران، نوع رسانه و موانع موجود، کشتی خود را طبق مسیر از قبل تعیین شده از دل طوفانها عبور دهیم و در ساحل مورد نظر با آرامش پهلو بگیریم.