گوش به فرمان دادهها
استراتژی نقشه راه ما و شماست.
ابتدا با بررسی نیازهای برند و آگاهی از موقعیت کنونی آن به شناخت کافی میرسیم و سپس با تحلیل بازار رقبا و تطبیق آن با برند نقطه آغاز خود را مییابیم.
هدف ما در این واحد تدوین استراتژی در حوزه برندینگ و مارکتینگ، تحلیل و ارزیابی محصول یا خدمات و موقعیت برند برای افزایش مزیتهای رقابتی، کاهش و بهبود ضعفهای احتمالی است تا با به دست آوردن نقشه راهی روشن و موجز بهترین مسیر را از بین هزاران راه موجود پیدا و در آن حرکت کنیم.
٣ اصل استراتژی :
نیاز سنجی
تحلیل بازار
شخصیسازی تجربههای موفق جهان