دیجیتال مارکتینگ

مرزی میان مجاز و واقعیت

هر روزه مرز میان جهان مجازی و واقعیت باریک‌تر می‌شود تا جایی که دیگر نمی‌توان این دو را از یکدیگر تمیز داد. تاثیر بسیار زیاد بستر آنلاین بر روی زندگی روزمره جوامع، باعث شده به عنوان عضوی جدایی‌ناپذیر پذیرفته شود تا نتوان نادیده‌اش گرفت. 

فعالیت در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ، به علت تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبین و قابل اندازه‌گیری بودن تمامی فعالیت‌ها و به تناسب مقرون به صرفه بودن، باتوجه به مزایای پرشمار آن  جذاب‌ترین گزینه برای برندهاست. 

از دیگر مزایای دیجیتال مارکتینگ پویایی آن است که این امکان را به ما می‌دهد تا با توجه به اتفاقات روز و در لحظه به صورت آنلاین واکنش نشان دهیم؛ اما گستردگی بستر آنلاین و گوناگونی بسترهای آنلاین رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی باعث شده این امر همزمان با فرصت یک تهدید نیز باشد، برای همین برای ورود به این عرصه نیاز به یک تیم متخصص، خلاق، به‌روز، جوان و چابک داریم.